julost

idag ska jag städa lite här hemma.. lika roligt varje gång =) efter det blir det nog en promenad..
pelle ringde förut.. han har vunnit en julost :P haha! när vi va på stan i söndags blev vi bjudna på glögg av några från kyrkan, dom hade en tävling där man skulle gissa vikten på en julost. pelle ville naturligtvis va med å idag ringde dom å sa att han va närmast.. 3g ifrån. så imorrn ska han hämta sin ost på nästan 3kg =)

måste få iväg inbjudningskorten till dopet den här veckan oxå.. har faktiskt ändrat mej lite. ska bara bjuda dom jag vill bjuda, inte dom jag känner mej tvingad att bjuda.
jag måste sluta va som min mamma! hon är expert på att ta hänsyn till vad alla andra tycker å tänker..
är väl iof bra att vara snäll men nån måtta får det faktiskt va =)


världens sötaste björn ;)


Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

En liten nallebjörn!

SÅ GO!!!!!

Jag jobbar faktist på de oxå:)kanske är bra å tänka på sig själv ibland?????

Kram

2009-12-02 @ 12:57:36
Postat av: Pelle

IM THE CHEESE-KING!!!!! :D

2009-12-02 @ 15:57:39
Postat av: morfar

sätt på värmen i huset så hannes slipper frysa

2009-12-02 @ 16:05:26
Postat av: morfar

sätt på värmen i huset så hannes slipper frysa

2009-12-02 @ 16:08:50
Postat av: steffo

PELLE ÄR EN OST ! Ja alla vet att du är MiniBobbo, haha inte ja som är det längre, känns lite skönt faktiskt :) får ja komma och äta smörgås hos er nu?=) Tack för att du svarar på mitt sms föresten!!

2009-12-02 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0