julkort

har nyss kommit hem från en promenad i det kalla vädret. trodde jag skulle frysa ihjäl först men det blev varmt efter en stund =)
hannes såg iaf ut att ha det skönt i vagnen, nerbäddat under sitt labantäcke =)

när vi kom hem kom jag på att jag skulle kolla posten, det va en dum idé.
eftersom det sprang runt snorungar här för ett tag sen å snodde våran post köpte vi en låsbar postlåda, vilket vi nu ångrar! låset fryser så det blir helt omöjligt å öppna den, för nån dag sen bröt pelle av sin nyckel.
nu fick jag iaf se att det låg julkort i lådan så då blev jag ännu mer förbannan för att jag inte fick upp den, blev ju nyfiken =) tillslut gick jag in å hämta en grilltång, tänkte att jag kanske kunde få upp dom med den.. efter en bra stund fick jag upp ett av korten. efter ännu en stund fick jag ett utbrott å misshandla lådan med grilltången ist.. så nu ligger det där jäkla kortet kvar där ute. jag hatar våran postlåda!

nu ska jag försöka glömma julkortet å ge hannes lite mat ist =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörs vem du brås på =)

Man får inte bli så arg ;)

Kram

2009-12-17 @ 16:40:51
Postat av: sofie

Lowa e snart 5 månader0) stor flicka=) ja de e inte lätt o va liten=)

2009-12-17 @ 22:31:40
Postat av: sofie

hahaha sorry om man srattar men ja kan se dig framför mig stå o slå på lådan =)

2009-12-17 @ 22:32:46
Postat av: inga-Lill Persson

Det är bra att du bara ger dig på döda ting, precis

som Morfar har du fått Janssons humöret.

Så länge det bara är postlådan som råkar illa ut,så

kvittar det. Kramar från Halmvägen

2009-12-18 @ 07:48:28
Postat av: caroline

haha ;)

2009-12-18 @ 08:11:09
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0