julklappar

skulle ju lägga ut lite bilder på hannes julklappar.
förutom det som finns på bilderna fick han lite mer kläder, pengar, läragåstol, resesäng, babygym, en matstol å några fler leksaker.
han har tydligen varit väldigt snäll =) tack alla för alla fina julklappar!
pelle å jag fick pengar, en juicecentrifug, knivar, glas, choklad, trisslotter mm
sen fick vi lite egna saker oxå strumpor, mascara, kalsonger, en jättefin ljuslykta som man ska ha doftojla i å lite annat smått å gott =)










idag är det tänkt att vi ska åka in till örebro med mamma å syrran.. får väl se om vi kommer iväg =)
ska kolla efter klänning till dopet, annars ska jag försöka å inte handla nåt.. mina pengar har en förmåga att försvinna från kontot lite väl fort! en hel del brukar gå till bebiskläder.. men nu har han så mycke att jag funderar på hur han ska hinna använda allt, så jag ska försöka hålla i plånboken idag =)


Kommentarer
Postat av: steffo

vart e bamsebodyn ? :(

2009-12-29 @ 15:08:58
Postat av: Mormor

Missade du den Malla!

Kanske är i tvätten=)

Kram

2009-12-29 @ 16:04:20
Postat av: Malla

oj då! glömde den :(

2009-12-29 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0