ge mej luft

idag verkar hannes må mycke bättre, han är inte lika täppt i näsan å han är mycke piggare.
skönt att han håller på att bli frisk!
själv höll jag på att frysa ihjäl igår kväll.. hade två täcken å en filt på mej men ändå skaka jag som ett asplöv. lyckades iaf somna efter två alvedon. vakna efter ca två timmar av att hannes inte ville sova längre.. gav honom lite mat å försökte sen få honom att somna om men det gick inge bra.
när jag släckte lampan blev han arg å när jag tände den blev han glad. han "prata" jättehögt å log med sin gulliga lill mun =) så det va bara å kliva ur sängen å lyfta upp den lilla terroristen =)
blev en liten promenad i huset innan han somna efter ca 20 minuter.

idag ska vi ha mysdag igen. hannes har pyjamas å jag ser ut som ett troll med ruffsigt hår å myskläder, men det är faktiskt tillåtet när man är sjuk =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0