fröken snurrig

igår va vi hemma hos morfar å inga å käka mat.. det va gott! fick marängsviss (stavning?) till efterrätt, va längesen jag åt det. kanske vore nåt till nyår =)
min snurriga mamma glömde iaf sin mobil där, väldigt smart med tanke på att hon inte har hemtelefon. va tänkt att vi skulle åka in till örebro å shoppa lite idag, så jag skulle först åka hem till morfar å hämta mobilen å sen hem till mamma vid tjugo över nio.
gav hannes mat vid halv sju sen gick jag upp å käka frukost. lite efter sju ringde min mobil.. va min käka mor som berätta att vid sju hade morfar kommit hem till henne å berättat att dom ringt på hennes mobil från jobbet å frågat vart hon va nånstans. hon hade kollat fel på sitt schema så hon skulle ha varit på jobbet kvar i sju :P

så nu sitter jag här å funderar på vad jag ska hitta på idag, borde städa men jag har ingen lust! vet inte vart jag ska göra av alla grejer.. känns bara som jag flyttar runt allt. kanske vore dags att ta hit en kontainer =)

nu är tanken att vi ska till örebro ist, får väl se om vi kommer iväg :P


Kommentarer
Postat av: Fröken snurrig

Ja ja :)

Klart vi kommer iväg i morgon ;)

Tur att det finns människor som håller ordning på mig! Haha =)

2009-12-28 @ 09:12:55
Postat av: Steffo :)

skräll bobbo! haha:P då kunde du ju åkt med oss magda.

2009-12-28 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0