fredag

nu börjar jag bli galen, har suttit här hemma som en liten mupp sen i måndags!
igår gick jag en liten promenad med basse på kvällen, annars har jag inte gått längre än till postlådan.
nu mår jag iaf mycke bättre, hostar bara lite men annars är jag frisk som en nötkärna =)
pelle hade lite ont i halsen igår men det är bättre idag, skönt att han slapp bli sjuk.

ikväll ska vi hem till caroline å rickard å kolla på idolfinalen =)
caroline hade lite ont i halsen igår så vi får hoppas att hon inte är sämre idag.. men isf hade hon nog hört av sej. så vi hoppas på att dom är friska =)

förresten så har jag glömt skriva här att vi ska flytta, nån som vill köpa ett hus kanske? =)
ska faktiskt bli ganska skönt, vi trivs ju inte med det här huset varken jag eller pelle. så det blir nog bra..
för er som undrar så kommer vår nya adress bli kornvägen 4, vi ska alltså ta över huset som jag är uppväxt i. pappa bor ju där själv nu å han tycker att det är lite för stort, så han ska flytta till lägenhet.
det bästa med flytten är att jag får tillbaks min katt piffen =) ska bli intressant å se va hon tycker om basse, heffe å louie. hon är en riktig surtant den där katten så dom kommer nog lära sej ganska snart att det är hon som bestämmer :P
är ju ganska mycke som ska fixas innan vi kan flytta så det dröjer väl några månader, men efter jul ska pelle kontakta en mäklare så vi blir av med det här kråkslottet =)




louie lånar hannes fotölj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0