förkyld bebis

lyckades somna tillslut inatt, även om det tog emot. va ju rädd för att hannes skulle sluta andas..
hade sovit ungefär en timme när jag vakna av att hannes gnällde, gav honom näsdroppar å lite mat sen somna han igen. gjorde samma sak nästa gång han vakna så han somna igen å sov till halv tio. skönt!

tog febern på honom när vi vakna å han hade 37,4 så ingen feber iaf. tur det!
nu ligger han å sover igen lilla plutten.
min hals mår inte alls bra, kan knappt svälja.. hoppas verkligen att det inte är halsfluss utan bara en vanlig förkylning. det märks nog snart..

såg att det jag skrev igår kanske lät lite dumt.. va när vi kom hem från stan som jag kände mej dålig å hannes blev snorig. lät nästan som vi va ute å gick med hannes när vi visste att han va sjuk, men så dum är jag inte =)

nu ska jag bädda ner mej bredvid hannes i soffan å vila en stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0