uppdatering..

va några dagar sen jag skrev nu.. har inte haft nån lust.
magen växer iaf å jag känner mej hur osmidig som helst! gick in i v36 igår så nu är det inte långt kvar =) hoppas bara att han stannar kvar tills vi är av med affärn.. sen får han komma när han vill.
va på förlossningen med föräldragruppen i tisdags.. har ju varit där förut men det va kul ändå å få se lite mer. hade ingen aning om att dom har ett relaxrum men badkar å grejer. såg jättemysigt ut! där kommer jag nog lilla å plaska innan bebisen kommer ut :P

har fått hem vaggan oxå, gud va fin den blev! nu står den här bäddad å klar =)
har satt ihop spjälsängen oxå.. blev såklart oxå jättefin!
känns lite konstigt att det står en vagga å en spjälsäng i vardagsrummet.. har nog inte fattat att det inte är lång tid kvar tills han kommer ligga här å skrika =)
har förresten börjat bli nervös för att dom såg fel på UL så att det är en liten tjej som bor där inne.. har hört fler å fler som har fått sej en överraskning när bebisen kikat ut =) men det kan inte va fel!
det är en liten Hannes där inne! :P

nu ska jag göra mej iordning, gå en sväng med basse sen är det dags att besöka BM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde nästan du fött nu.. hihi..jo deras bad e underbart ja satt i de me båda mina o va ja öppna mig där i..slappna av så bra av de varma vattnet så kroppen hjälpte till rejält de tänder ju ljus o grejar hur mysit som helst sofie

2009-08-14 @ 10:35:39
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0