snart tack å hej!

nu är det inte lång tid kvar.. snart är det tack å hej leverpastej till tobakshörnan!
ska bli så förbannat skönt. men det känns lite tråkigt när kunder man har lärt känna väldigt väl säger att dom kommer sakna oss, många som har tackat för den här tiden å önskat oss lycka till =)
igår fick jag en ros å hundra kronor av en kund :P inte illa!

tror inte att jag har fattat det här än. har knappt varit ledig på fyra år, kan inte föreställa mej hur det kommer kännas att gå hemma hela dagarna. kommer ju iof ha en bebis å ta hand om, men hallå!? vad är en bebis mot en tobaksaffär? :P haha!
kommer väl sluta med att jag klättrar på väggarna här hemma. kommer säkert min lilla mamma oxå göra =) blir ju rena drömmer för henne å bara jobba heltid, vad är det lixom? lätt som en plätt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0