sista ölen..

känns att jag har jobbat hela dan idag.. blir jobbigt å stå så länge. skulle behöva ha en säng på kontoret så jag kunde lägga mej å vila ibland =)
skönt att det inte är så lång tid kvar nu.. även om allt inte är klart än så tänker jag inte sätta min fot där efter första september, så äre bara!

det här är förresten sista helgen pelle får dricka öl :P skulle inte va så roligt å få ta taxi till BB för att pelle är lite småfull, så efter den här helgen är det cola som gäller =)
till veckan ska vi nog försöka få lite ordning i bebisrummet oxå.. ska te mammas jobb imorrn å hämta en madrass till spjälsängen som vi har fått av en arbetskamrat till mamma. tack för det =)
måste ha sängkläder till vaggan oxå.. har inte hittat det än. eller det finns ju på babyproffsen men dom va sjuukt dyra! kanske finns nånstans på nätet.. måste kolla om jag hittar nåt :P

Kommentarer
Postat av: snobbin =)

haha stackars pelle som får dras med magda nykter ! :D

2009-08-25 @ 02:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0