seg

nu känner jag mej ganska seg, har jobbat hela dan idag å det känns i hela kroppen. är inte spec smidig längre :P
är inte lång tid kvar nu.. 22 dagar till BF, känns overkligt!
imorrn är det besök hos BM igen, får se om det blir sista eller om vi hinner med ett besök till. lite senare på förmiddan ska vi till socialkontoret eller vad det nu va å skriva på papper om faderskap. är tydligen bra å göra det innan bebisen kommer till världen.
har äntligen fått iväg alla papper till försäkringskassan oxå, så nu ska det bli spännande å se va jag får i föräldrapenning. trodde att jag bara skulle behöva redovisa min inkomst men så enkelt va det inte när man har eget företag!
va en jäkla massa frågor å papper hit å dit..  vore ju onödigt om nåt va smidigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0