Pigg =)

klockan är snart fem å jag har varit vaken i ca en timme =) har försökt somna om men det är helt omöjligt.
så jag får väl sitta här ett tag till. får väl se om jag går å lägger mej igen om en stund eller om jag blir kvar här tills det är dags att gå till jobbet :P

äntligen börjar det kännas som att vi kommer bli av med affärn. den nya ägaren har varit med i affärn hela veckan för att lära sej lite innan det är dags att ta över.
igår skrev jag på att vi säger upp posten och överlåter avtalet till nya ägaren, å äntligen fick vi hyreskontraktet så nu är det oxå klart. jag är snart fri!!!! :P
det känns helt overkligt, vågar inte ens tro att det är sant. med tanke på allt strul som har varit kommer jag inte ropa hej förns nycklarna är överlämnade.

sen är det bara å hoppas att bebisen stannar i magen några dagar efter att jag har slutat jobba.
han får gärna komma lite för tidigt, typ en vecka eller så =)
igår fick han en pappa förresten :P va ju på socialkontoret å skrev på papper om faderskap. det va väldigt noga.. skulle kollas legitimation å våra namnteckningar skulle bevittnas av två personer, det är ju iof bara bra. det är ju ganska viktiga saker! fick skriva på ett papper om delad vårdnad oxå, förstår inte riktigt varför eftersom vi bor ihop.. men men. finns säkert nån anledning till det oxå :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0