omöjligt..

är helt hopplöst å sova.. vet inte hur många gånger jag har legat vaken å stirrat i taket. nu har jag iaf gett upp, är ingen idé å försöka längre.
skulle egentligen haft sovmorron men så blev det ju inte. åker nog ner å öppnar affärn iaf.. behöver ju inte sitta här å glo. kan mamma lika gärna få sova lite längre =)
förresten vill min sambo strypa mej.. vakna igår kväll av att han va ute i bilen å hämta nåt. när han kom in å jag fråga va han hämta strirra han bara på mej å höll upp en påse med öronproppar "du låter som en gris"
haha! snarkar tydligen väldigt dom stunder jag sover..
brukar jag inte göra annars så det måste ju bero på att jag är gravid, är ju inte lika lätt å andas =)

imorrn ska pelle iväg å fiska med sin pappa å sina bröder, dom har hyrt en stuga i Lungsund.
så det blir bio med mamma å syrran för min del.. sen ska syrran sova här. vill inte sova själv å robin är i stockholm så hon får övernatta här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0