kontroll..

det här blev en konstig dag..
ringde BM när jag kom till jobbet, misstänkte att jag börjat läcka fostervatten. hon va osäker på hur jag skulle göra så hon tyckte att jag skulle ringa förlossningen å prata med dom.
BM jag fick prata med där tyckte att jag skulle komma in för kontroll, hon sa oxå att skulle va medveten om att jag kanske skulle behöva åka in till örebro om det läckte fostervatten. får tydligen inte föda på BB i karlskoga före v36.
gissa om jag fick panik? vill ju inte ha ut honom riktigt än..
fick iaf ringa å väcka mamma så hon fick slänga sej i bilen å komma ner å jobba. hon kom infarandes i en väldig fart med håret på sne.. haha :P
pelle fick åka från jobbet, ville ju inte direkt åka in själv.
när vi kom dit lyssna dom på bebisens hjärtljud å gjorde en gynundersökning.. tack å lov va det inte fostervatten! men livmodertappen har börjat mogna å jag är öppen en cm..

nu ska jag bara ta det så lugnt som möjligt å hoppas att han stannar kvar några veckor till =)
är ju ändå "bara" i v35 så ett tag till får han allt vänta :P
ikväll ska vi iaf packa BB väskan.. kan ju fortfarande dröja några veckor men jag vill ändå ha det klart.

stanna där du är =)

Kommentarer
Postat av: sofie

oj.... va spännande..babra hoppas du får föda i kga då när han kommer

2009-08-06 @ 18:41:06
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

jaha de missa ja hihi... mamma hade dock lagt beslag på sessorna hehe.. fick inte köra mkt men de kvittar ju..

2009-08-06 @ 21:42:23
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0