fixerad

ännu en natt med lite sömn, men det är väl lika bra att vänja sej =)
ska bli skönt sen när jag slutar jobba.. slipper jag gå upp så tidigt.

kom hem från BM för ett tag sen, det gick bra som vanligt. SF-måttet hade ökat en cm å han har fixerat sej :P
prata lite om hur graviditeten har varit å om jag har några spec önskemål inför förlossningen. är så svårt å veta, har ju ingen aning om hur det kommer va när det väl sätter igång.
vill iaf helst undvika ryggmärgsbedövning som det känns nu, men jag kan ju ändra mej när det väl gäller. har ju ingen aning om hur det kommer kännas, men jag ska försöka klara mej utan =)

nu ska vi snart åka till socialkontoret, sen är det jobb igen. tur att jag slipper jobba själv iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0