degerfors

idag blev det ett litet besök på marknaden i degerfors efter jobbet med pelle, mamma å syrran.
köpte ett par mysstrumpor å en skiva med gonattvisor till hannes =)
blev även en langos, usch säger jag bara! blev faktiskt besviken.. har inte ätit det på flera år å det va inte alls lika gott som jag trodde. hade för mej att det va supergott ju! eller så va det bara dom vi köpte av som gjorde äckliga langos =)
pelle åt oxå en langos.. å en toast med ägg å bacon. det lilla matvraket :P

har inte gjort så mycke annat idag.. lekt lite med basse å sen slöat i soffan.
nu ska jag nog ta en dusch, sen blir det nog sängen. jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har hittat texten till tomtegubben :)

Ses i morgon!!!!

Kram

2009-08-22 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0