ännu en söndag..

idag vakna jag tidigt, tjugo i sju för att vara exakt. va så tråkigt å ligga där själv så jag väckte pelle =) han blev lite sur men det gör inget, han får allt offra sej :P
käka frukost å gick en liten promenad med basse, sen va det dags att åka till jobbet. tjuvstarta lite med inventeringen, räkna alla tidningar så det är klart tills imorrn.
mamma kom ner vid elva så vi städa å greja lite.. är inte mycket kvar nu. bara lite små grejer som ska med hem när vi stänger imorrn. sen får han nycklarna, det är helt sjukt!

har nyss kommit hem från pelles mamma, va där å käka mat. mums va gott det va =) hon hade gjort fiskgratäng med mos å kyckling med ris å sås =) hur gott som helst!
fick med en hel del hem oxå så nu har vi matlådor, perfekt!
hon hade plockat fram lite grejer till bebisen som pelle hade när han va liten.. bla en kofta med en matchande mössa, en åkpåse, täcke å påslakan. så nu har vi lite mer grejer =)

drömde förresten om förlossningen i natt, det gick hur smidigt som helst! men pelle va inte med, hade med mamma ist =) å när bebisen va född ringde jag till syrran. pelle fick veta lite senare :P
va förresten en liten tjej som kom ut. är andra gången jag drömmer att det är en tjej å inte en liten hannes =)
förvånad jag skulle bli om det visar sej att dom såg fel på ultraljudet. har ju planerat för en liten pojke ;)


tror jag iaf :P




Kommentarer
Postat av: Bobbo å Steffo

Ja tänk om de är en miniBobbo???? :)

2009-08-30 @ 19:58:56
Postat av: Malla

Bobbo å Steffo: säg inte så :P vilken katastrof.. haha =)

2009-08-30 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0