10 kvar..

nu är det bara 10 dagar kvar.. sen är vi av med affärn! eller ja, det kommer ju va mycket pappersjobb kvar ett bra tag men vi slipper stå där iaf.
jenny fråga mej om jag kommer sakna affärn.. sakna? haha! inte en chans :P

ska snart ner å jobba några timmar, sen ska vi äta hos farmor å farfar. mums mums!
imorrn jobbar jag till två sen ska vi måla bebisrummet en gång till. om pelle kommer ihåg att han ska köpa färg efter jobbet idag, glömmer han det ligger har riktigt illa till :P
på söndag jobbar jag oxå å sen ska jag på gravidträff =) ska bli kul å träffa några tjejer som oxå ska ha barn snart. lär ju inte känns spec många på föräldragruppen eftersom vi bara är två par, så det va kul att några kom på idén om en träff =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0