UL

igår va ingen vanlig dag för det va mallas födelsedag :p
fick ett par örhängen av pelle. jättefina va dom ;)
så på söndag blir det kalas här, då kommer mamma, robban, syrran, robin, morfar, inga, pelles pappa, nina, patrik, pontus å nellan. blir fullt hus med andra ord =)

idag va det äntligen dags för ultraljud! som jag har längtat =) eller vi ska jag väl säga, pelle har ju oxå längtat, även om han inte tjatar lika mycket som jag =)
va iaf hur häftigt som hellst å se lilla bebisen. kul å få se att jag hade rätt, det är en liten pojke ;) har varit helt säker på det hela tiden. har ingen aning om varför, har bara vetat det.
han är en livlig liten krabat. snurra runt å gjorde massa konstiga små volter :P först trodde jag nästan att nåt va fel, han låg dubbelvikt som en fällkniv. såg inte spec bekvämt ut men han tyckte tydligen det =) sen vände han sej flera gånger så vi fick se honom från alla olika vinklar.
fick ändrat bf från den 18:e till den 16:e. är alltså i vecka 19 nu.. snart halva tiden!

imorrn ska jag jobba, sen blir den en sväng på stan å sen kalas hos farmor å farfar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0