tidig

idag va jag faktiskt uppe rätt tidigt. innan klockan ringde tom =)
vakna när pelle gick upp å han börja ju självklart babbla å störa mej för att jag inte skulle somna om, så jag tänkte att det är lika bra att gå upp.
va iof rätt bra för jag har hunnit med en liten snabbkoll på familjeliv :P mitt andra hem.
idag är det äntligen gått 50% förresten =) bara ca 20 veckor kvar tills bebisen kommer :P

imorrn ska jag å pelle med mamma å robban på statt. nån på mammas jobb spelar i ett band å dom har nån spelning imorrn eftersom dom nyss har släppt en ny skiva. blir nog skoj =)
jag får va nykter som vanligt, men det gör inget. rätt skönt faktiskt..
på fredag är det första maj vilket betyder att affärn är stängd. malla ledig! :P wiee!

nu måste jag ta på mej skorna å promenera till jobbet! :P


Kommentarer
Postat av: sofie

skönt o ha en karl som e talvänlig tidiga morgnar=)mina e som ett bi när han vaknar=) han e på sin höjd trevlig mot sin dotter men fan inte mig hehee...

2009-04-29 @ 12:02:01
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Malla

Sofie: haha! här är det tvärtom :P är sur som en citron när jag vaknar. stackars min sambo försöker va snäll men får bara skäll =)

2009-04-30 @ 07:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0