snart..

nu är det inte långt kvar till kryssningen =)
Inga ska skjutsa mej å jenny till busstationen så hon dyker nog upp om ca två timmar.
min lilla morfar är på kryssning just nu, iof inte på samma båt men iaf =)

har nästan packat klart allt.. bara lite smågrejer kvar. ska iof bara va borta tills imorrn men det är ändå
viktigt att man har med sej rätt saker :P

hoppas pelle klarar å ta hand om alla djuren tills jag kommer hem. är en väldigt viktigt uppdrag! tror inte har riktigt förstår vilket ansvar han har :P

nu ska jag gå en promenad med vovven!


Kommentarer
Postat av: sofie

press på dig att uppdatera ofta nu=) nu har ja lagt dig i mina bokmärken o tänker följa er =) hehehe

2009-04-24 @ 23:48:41
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0