påsk

så va påsken över, tiden går helt sjukt fort!
i fredags va syrran å robin här, käka lite mat å gjorde glass till helgen. i lördags jobba jag till två å sen va vi hos pelles pappa å åt en massa påskmat. gott gott!
i söndags va jag å pelle uppe med tuppen å laga tacopaj =) fyller ju år på torsdag så pappa, anna, syrran, brorsan, johanna, farmor, min faster och mina tre kusiner va här på kalas. farfar orka tyvärr inte följa med :(  han har jätteont i ett knä, ska opereras på måndag. skicka iaf med farmor en matlåda med tacopaj till honom =)
igår va jag å syrran i kristinehamn å shoppa lite på affection, eller va det nu heter. sen blev det påskmiddag hos mamma =) det va gott!
känns som jag har ätit hur mycket som hellst dom senaste dagarna! onyttig mat, godis å massa fika. inte bra! men men, det är som det är ;)

sen ska jag väl tillägga för er nyfikna som undrar att ja, vi ska behålla barnet. borde vi inte det?
om vi hade planerat en abort skulle jag väl inte skriva på min blogg att jag är gravid. det vore väl lite väl korkat. förresten så är jag i v18. inte läge å göra abort kanske.
är det nån som har fler liknande frågor får ni gärna ställa dom till mej. eller fråga min syster om ni känner för det, hon vet mer än vad hennes kompisar gör.

idag fick jag ett litet paket på posten förresten, från anna i göteborg =)
det innehöll ett kort, ett litet brev å två chokladkakor. hon är så snäll så =) lovar att jag blev glad!
bara två dagar kvar tills jag fyller år nu, egentligen så vill jag inte fylla 23. 22 låter mycket bättre :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0