kors i taket

är uppe tidigt idag med. är nästan lite chockad själv..
mycket skönare när man slipper stressa det första man gör på morgonen. blir bara på ännu mer dåligt humör då.. om det nu är möjligt ;)

idag är det jobb hela dan, som vanligt. usch, hatar dom dagarna när jag är helt själv. igår kom mamma ner en sväng innan hon gick till jobbet så jag fick äta å så iaf. blev även en snabbis på stan =)
skulle köpa leggings på H&M men det fanns inga kvar på mamma avdelningen. min mage får inte plats i vanliga längre. hitta iaf en tröja till pelle som han ska ha ikväll. han är så tråkig när det gäller å handla kläder! förstår mej inte på killar, shoppa är ju det roligaste som finns ;)

idag blir det faktiskt en promenad till jobbet, va ju tänkt att jag skulle gå igår oxå men pelle hade glömt sin mobil hemma så jag fick skjuts av honom :P

för övrigt så är det nån idiot som håller på med nån jäkla skitbil här i kvarteret. står bara å gasar å gasar å gasar. tror jag blir knäpp snart! skrota den där jäkla bilen om den inte funkar! blir ju galen på det där ljudet..

Kommentarer
Postat av: sopfie

känner igen de där me att gasa utanför på gatan--hallå de bor folk här.... idioter de finns de tydligen överallt=)

2009-04-30 @ 22:08:23
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0