konsert

har varit på konsert i bregårdsskolans aula idag, syrran va med så vi va ju tvungna å gå dit =)
varför måste det alltid va några dåliga grejer med? vem vill lyssna på nån jäkla kyrkokör? inte jag iaf.
hade väl gått på gudstjänst om jag velat lyssna på sånt trams.
syrran å hennes kompisar va iaf duktiga. värmlandspojkarna va oxå med, dom va helt ok =)

innan konserten va jag å pelle på Paris (vet att det heter "som hemma" men det låter så fånigt) å käka kycklingbaguette. mums mums! igår åt vi mc donalds, känner mej väldigt nyttig. men jag kommer ju bli tjock vad jag än äter så jag kan lika gärna gluffsa lite extra ;)
idag är det exakt två veckor kvar till UL, jag längtar! hoppas tiden går fort. ska bli kul å få se den lilla bebisen =)
hoppas verkligen vi får veta vilket kön det är oxå. inte för att det spelar nån roll egentligen, men jag är så säker på att det är en liten pojke. ska bli kul å se om jag har rätt :P
prata med pappa idag, ska fixa hit min lekstuga som står på kornvägen. tror inte pappa leker i den spec ofta så han har nog ingen emot å bli av med den =) så nu ska vi riva det där fula huset som står på tomten. min är mycket sötare =) pelle är jätteglad över mitt projekt, eller så inte kanske.. men men, det struntar jag i.
nån som har en traktor vi får låna? måste ju frakta hit det där lilla huset :P

imorrn är jag ledig =) så det blir frukost med frallor, modevisning på stan å sen påskmat hos pelles mamma.
gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0