kalas

har nyss kommit hem från farmor å farfar. jättegod mat va det, som vanligt =)
till efterrätt blev det glass, grädde, maränger å annanas. jag åt för två :P

blev lite shopping med syrran efter jobbet idag. köpte ett linne, en klänning å en body till bebisen =) han har ju iof ett namn, men det vill jag inte skriva här än. här får han heta bebisen.
klänningen ska jag nog ha på onsdag för då är det äntligen dags för kryssning! ska bli så kul!
får väl försöka dansa lite till arvingarna fast jag är nykter =) hur nu det ska gå! ska faktiskt bli ganska kul å va nykter hela resan, kan jag hålla lite bättre koll på hur alla andra uppför sej ;)
blir väl som när jag jobba på statt, fick en chock när man såg hur fulla människor beter sej. tänker ju inte riktigt på det när man själv är lite yr i bollen =)
så det blir nog en rolig resa skulle jag tro! skönt att jag å jenny har en egen hytt iaf. slipper det bli så trångt. lite synd om jenny iof som får sitta där å dricka vin själv. jag får väl köpa en cola eller nåt :P

imorrn ska jag jobba igen, ska sitta  med bokföring samtidigt. skittråkigt! jag hatar verkligen den där skiten. hur tusan kan folk jobba med sånt där? jag fattar inte. har ångest varje månad när jag ska göra det där. skulle egentligen ha gjort klart mars i början av april. har inte riktigt blivit så.. men men, vi säger att den 19:e är i början av månaden :P
när jag kommer hem imorrn är det dags å laga mat för sen blir det kalas igen. va till kronhallen å handla förut.. pelle tror att jag är galen. men jag är verkligen livrädd för att maten ska ta slut.. så jag köper hellre för mycket än för lite.
förra helgen hade jag gjort fem pajer, när alla hade ätit va det två å en halv kvar. samma sak med glassen jag å syrran gjorde.. vi gjorde tre st, gick åt en å lite till =)
nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen.gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0