kakel

idag har jag å pelle åkt runt å kolla på kakel till badrummet efter jobbet. fattar inte hur vi ska kunna betämma oss, finns ju hur mycket snyggt som hellst! tyvärr är det väldigt dyrt oxå..
hitta en färg  som va riktigt snygg, va typ cremevit. fanns skitsnygga mönstrade plattor till som man kan sätta lite här å var så det inte blir enfärgat å tråkigt. dom kosta 100kr styck! är ju helt sjukt.. va ju inte spec stora plattor heller ,10x10 så det går ju åt ganska många. känns som ett evighets projekt :P

va på kronhallen en sväng oxå, panta en massa flaskor. handla lite smått å gott oxå.. bla en gravidtidning =) äntligen hade det kommit ut en ny! finns ju inte spec många men jag köper alla jag hittar =)

nu är det snart mitt favoritrprogram "du är vad du äter" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0