helg helg helg

igår va jag ledig heeeela dan. blev frukost med frallor, en tur på stan å sen modevisning.
pelle va väl inte sådär jätteroad av att gå på modevisningen men han följde med iaf =)
köpte en klänning å ett par leggings på H&M, behöver hur mycket nya kläder som hellst nu. är inge skönt med vanliga leggings heller längre.. dom täcker inte magen ordentligt =) så det blev ett par från mamma avdelningen den här gången. mycket skönare! pelle tyckte dom va sexiga ;) täcker verkligen hela magen. snyggt! men strunt samma, dom sitter ju mycket bättre.
sen åkte vi till strandkanten med mamma å robban. satt på uteserveringen, va så himla fint väder! skönt att solen äntligen börjar visa sej. pelle å robban drack några öl, mamma drack vin å för mej blev det kladdkaka med grädde å pepsi max :P

på kvällen va vi hos pelles mamma å käka påskmat. det va gott! till efterrätt blev det kladdkaka med grädde å hallon =)

idag har jag jobbat å sen varit på långpromenad med jenny. pelle har varit i skogen å fällt träd =) han är så duktig så!
när jag kom hem laga jag lite mat. potatisgratäng å lax till mej å potatisgratäng med köttbullar å prinskorv till pelle. så nu har vi några matlådor.

sitter å spelar bingolotto just nu, pelle har nyss vunnit 100kr. orättvist! jag vinner aldrig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0