buttersmurf

ja, vad ska man säga om gårdagen? det slutade som väntat. en väldigt full pelle.. =)
det känns så skönt å va nykter! vet inte vad det är med mej men jag ser verkligen inte nöjet i å dricka om man inte ska ut eller om det är fest. kan låta tråkigt men det struntar jag i. slipper va bakis =)
va tänkt att pelle skulle följa med mej till jobbet idag men det blev inte riktigt så. jag fick åka ner själv.. när jag kom hem satt jag bara å kolla på tv med en sur gubbe i soffan. han kommer bli arg för att jag skriver såhär men det struntar jag fullständigt i! han får skylla sej själv.. hatar när han är bakis å butter!
va å spela badminton med mamma, robban å hans barn vid fyra. det va skojigt! en timme går hur fort som hellst. pelle va lite slöare än vanligt.. undra va det kan bero på =)
han gick till konsum å handla förut förresten, jag fick en chokladask.. haha! det va gulligt ;) tror han hade lite dåligt samvete.. kan han faktiskt ha oxå.
nu är han lite gladare, eller han va det iaf. fick för sej att han skulle tända en brasa men vi hittar ingen tändare, så nu har han gått te konsum å ska köpa en. undra om jag får nån mer present? =)
skulle iof inte tro det.. han är nog lite grinig nu igen :P lilla pelle plutt! <3


pelle? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0