djur

är ledig idag å imorrn, känns inte helt fel! skulle egentligen ha fixat med alla fakturor för augusti idag men jag fick ett ryck å börja nio igår ikväll, så vid halv tolv va jag helt klar =) skönt å slippa det idag! brukar annars va expert på å skjuta fram saker, känns bra att jag för en gång skull är klar med nåt tidigare än väntat =)
trodde aldrig jag skulle klara det där själv men det går faktiskt rätt bra. även om pappersarbete inte riktigt är min grej.

idag ska jag till veterinären med Basse å Louie. Basse ska vaccineras å eftersom Robban inte har vaccinerat Louie sen han va kattebebis så får han oxå följa med. Ska bli spännande å se om jag får in honom i buren själv, kan bli rätt svårt.
Den där katten är allt rolig. han lever i sin egen lilla värld, min lilla LouLou :P
Pelle hatar när jag kallar honom LouLou, han tycker att det låter fjolligt. Blir jätte irriterad när jag står på altan å skriker på katterna.
"Sluta, du skämmer ju ut oss för grannarna! står där å skriker på dom där katterna! går väl in sjävla om dom  vill! du är så löjlig med dom där katterna" 
haha! då skriker jag bara ännu högre ;) vem bryr sej om grannarna? 
Vi har inte riktigt samma åsikter när det gäller djur, Pelle tycker att jag skämmer bort dom å daltar för mycket med dom. men hallå? det är ju mina bebisar =)
tror han har gett upp, kommer alltid va som jag är med mina små djur. har alltid älskat djur å det kommer jag alltid göra. vet att jag är lite väl mesig ibland när det gäller å uppfostra djur, kan verkligen inte skälla på dom. får så dåligt samvete sen, så det är bäst å låta bli =)
förresten, idag är det fredag.. då måste mina kissebebisar få kattmjölk!

nu blir det konsum, finns ingen frukost i det där huset.. :P 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0