tidig

jag har fakttiskt blivit bättre på att gå upp den senaste tiden. förut har jag legat kvar så länge som möjligt å sen fått halvspringa till jobbet, men nu hinner jag äta frukost å surfa lite innan jag går =)
pelle har fått det stora ansvaret att väcka mej, vilket iof inte är det lättaste.. men han lyckas faktiskt ganska bra!
kollar oxå på "vakna med the voice" varje morgon, det har blivit lute av en tradition =) hörde en så jäkla bra låt igår morse men jag han inte se va den hette. störnade! försökt hitta den på youtube igår men det va inte det lättaste.. typiskt.

idag är det äntligen fredag förresten, så imorrn är jag ledig! då ska vi sova läääänge å sen gå ner på stan å fika lite. är det tänkt iaf, får väl se va det blir. våra planer brukar ju ändras :)

sminkdags! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0