sol

idag har jag å pelle varit å solat, hur skönt som hellst! trodde inte det skulle va så lätt å få med honom, gick bättre än väntat =)
måste börja sola oftare, hatar å va blek.. synd bara att det är så dyrt. 60kr för 15 min, men det är det faktiskt värt!
sen har vi varit hos mamma en sväng, gick en promenad med basse å inka. ska dit igen sen när vi har ätit. pelle å robban fick för sej att dom ska dricka whiskey ikväll.. får väl se om det slutar som det brukar =)
isf kommer jag ha en sur å buttrig gubbe här hemma imorrn, tur att jag jobbar kanske. kan han sitta här å muttra för sej själv =)
imorrn blir det badminton, mamma å robban ska följa med. bäst för gubbarna att dom inte sviker å skyller på bakfylla. då jäklar :P

i veckan ska jag nog fika med frida nån dag, ska bli kul. va längesen vi sågs nu!
hinner knappt träffa kompisar längre. eller hinner å hinner.. blir bara inte så. måste bli skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0