nya lampor

idag har jag varit ledig, skönt! va tänkt att vi skulle ta en riktig sovmorron men det blev inte riktigt så. vakna halv nio å sen kunde vi inte somna om igen.
åkte ner till stan när vi hade ätit frukost. va tänkt att vi skulle gå men det va inte spec trevligt väder så det blev bilen. gick till hus nr fyra, har fått presentkort där av pelles mamma. hitta två skitsnygga lampor! en å sätta på väggen å en till en av hyllorna. fanns en till som matcha dom två vi köpte, ska nog köpa den oxå =)
va tvungen å ändra om lite i vardagsrummet för att det skulle bli bra. pelle tyckte väl inte att det va spec kul å börja flytta tavlor men han va tvungen =) fick faktiskt flytta sofforna oxå, måste ju se bra ut i hela rummet =)
nu är jag nästan nöjd iaf, tycker att en tavla borde sitta lite högre. men det säger jag imorrn, han blir nog sur om jag tvingar honom  att göra om :P
handla lite mat på willys innan vi åkte hem. gjorde jättegod kvällsmat! pelle gjorde sina mumsiga klyfftpotatisar å jag gjorde en kycklinggryta med curry å massa goda grönsaker. blir riktigt gott faktiskt!
är faktiskt jag som lagat mat oftast, eller så hjälps vi åt. tror pelle tycker det känns lite konstigt att det inte bara är han som lagar =) jag har lagat mat till djuren idag oxå, kycklinglever. usch va äckligt! men det är dom värda mina små älsklingar =) har gjort korvgodis till Basse oxå, det vet jag att hon älskar!

imorrn är det jobb igen, sen ska jag nog bara va hemma å ta det lugnt. fixa lite med papper kanske, men det är ju såå tråkigt! skulle göra vad som hellst för å slippa det där. nån som vill köpa en affär?

kollar på eurovision dance contest nu, vilka skitpoäng sverige fick! vilken dålig jury! ge Danny fyra 12:or för sjutton gubbar, han är ju hur snygg som hellst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0