massa regn

jag är så trött på det här vädret. va inte alls kul å gå ner till affärn imorrse, tyckte inte basse heller. tur att hon hade sitt regntäcke iaf =) måste köpa ett nytt snart, hellst en rosa. det skulle nog bli fint :P
har varit en lugn dag på jobbet, dom flesta höll sej nog inne pga vädret.

pelle köpt den där lampan från hus nr fyra idag förresten, så nu har vi alla tre. blev så fint så =)
rikigt mysigt i vardagsrummet nu, bara en ny soffa som fattas. å lite annan färg på väggarna kanske..

jag vill ha nya kläder! finns hur mycket snyggt om hellst i affärerna nu.. skulle vilja ha en ny jacka å nya stövlar oxå. har tyvärr inte så mycket pengar kvar så jag kan inte köpa allt jag vill ha. kommer nog gå en del pengar på kryssningen =)
syrran å robin va i stockholm å shoppa i helgen, hon hitta tydligen massa grejer.. jag vill oxå åka på shoppingresa!






jag, syrran å mamma. söta va?! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0