jesus

hmm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om =) har inte gjort så mycket idag.. jobbat bara. syrran va nere i affärn en sväng med jesus... det är hennes dockhuvud för er som undar. hon går första året på frisör så hon släpar ständigt runt på en väska med kammar, saxar, hår å allt va det nu är.
idag visa hon mej lite nya flätor som hon har lärt sej. får se när hon vågar ge sej på mitt hår.. blir ju perfekt. slipper jag betala för å klippa mej =) hon har faktiskt klippt mamma å malin redan, men mej vill hon vänta lite med. hon vet att jag kommer nita henne om hon förstör mitt hår :P
hon ska iaf färga mitt hår innan söndag.. måste ju va fin på kryssningen! =)

hmm.. bara en liten fundering. pelle undrar om man fiser mycket av nudlar. gör man det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0