ingen tjejträff

idag har jag varit ledig. skulle egentligen ha träffat tjejgänget hos jenny men det blev inget =/ Ia är sjuk, hoppas verkligen att hon blir frisk tills på söndag. får ju inte missa kryssningen =)
gick en långpromenad med basse i förmiddags, va skönt! gick i mer än en timme.
sen har jag varit å solat en sväng.. åkte till kronhallen efter det å handla lite, sen åkte jag hem å laga massa mat. så nu har vi matlådor till hela nästa vecka =)
ska ut å gå med jenny vid åtta, så det blir en långpromenad till. men det har nog inte basse nåt emot. får hon träffa jennys hund billie oxå. blir hon nog glad :P

förresten så är det två grannar till pappa som har sett syrrans katt. en hade sett honom igår å idag hade en annan sett honom i deras trädgård. varför går han inte hem? jag fattar ingenting. undra om han är skadad å inte vet  vart han ska ta vägen eller nåt. låter väldigt märkligt..
va å leta efter honom förut idag men jag hitta honom inte. syrran å pappa har varit ute å ropat flera gånger men han kommer inte =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0