idol

sitter å kollar på idol nu, är faktiskt riktigt kul. en del är så sjukt dåliga! är ju synd om dom, tror ju verkligen att dom kan sjunga =) haha!  
är väl iof tur att det är såna där knasbollar söker, annars skulle det inte bli lika bra tv. jag kanske skulle söka nästa år? skulle garanterat bli med bland dom sämsta klippen som visas om å om igen :P

igår beställde jag en jacka, en halsduk å en mössa från Halens. vill att paketet ska komma nuuuu!
hoppas jackan passa bara, annars blir jag lessen. är så tråkigt när man beställer nåt å väntar i flera dagar å när det väl kommer så blir man besviken.
köpte en scarf på tradera oxå, va på shoppinghumör igår :P jag gillar tradera, kan hitta massa roliga saker. plånboken jag köpte för några veckor sen är sjuuukt snygg. riktigt bling bling! =)  min förra plånbok köpte jag oxå där. är så spännande å sitta å bevaka auktioner. har tänkt börja sälja lite grejer oxå.. har bara gjort det nån gång tidigare. men mer ska det nog bli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0