besviken

jag är besviken, filmen va inte alls så bra som jag trodde. den va inte bra alls faktiskt.
pelles fel att jag hade så höga förväntningar =)
tror faktiskt att han oxå blev lite besviken..

imorrn ska jag jobba sen ska jag nog ner på stan en sväng, måste köpa mat till basse.
lite senare blir det långpromenad med basse, pelle, mamma, inka å robban. Inka är mamma å robbans hund, tror inte jag har skrivit nåt om henne tidigare. hon är iaf världens sötaste schäfer =)
dom har tagit hand om henne eftersom robbans ex inte kunde ha kvar henne.

på kvällen ska vi laga nån god mat å sen ska pelle färga mitt hår :P
lite planer har jag för morgondagen iaf =) måste självklart packa inför kryssningen oxå!

kul att folk fortfarande har nåt å prata om.. tack för informationen! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0