aj

känns att vi spela badminton igår, jag har så ont i rumpan å benen!
kan knappt böja mej ner utan att det värker i musklerna =) tyvärr så brukat ju träningsvärk kännas mer två dagar efter,  så imorrn kommer jag väl inte ur sängen. tur att jag är ledig hela dan :P
ska sola med syrran vid halv två, annars ska jag nog bara va hemma å njuta av ledigheten. tänkte laga lite mat så vi har matlådor, är så skönt å ha det klart för några dagar.
det jag laga igår räckte till kvällsmat å tre matlådor var =) bra å ha lite i frysen så man slipper laga mat varje dag. 

idag har det varit synd om pelle, han har inte haft en lätt dag. allt han har gjort har gått åt skogen. en sån dag man hellst inte vill uppleva med andra ord =)
hoppas han har lite mer tur imorrn!

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0