vinst

pelle vann en ny lott på bingolotto, kors i taket. kul att det blev nåt iaf!
så nu måste vi ju spela nästa helg oxå =)

jag är faktiskt inge trött, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. får väl slå på tvn eller nåt.
Positiva Per har redan gått å lagt sej, å där kan han ligga =)
ibland blir jag tokig på människan! men men, det hör väl till det oxå!

imorrn börjar jag jobba kl tre, ska bli skönt å bara va hemma.. ska laga lite mat har jag tänkt.
idag har jag gått 12829 steg. är inte alls nöjd, hade hoppats på mer. iof så är ju mitt mål att gå minst 10000 steg om dan, å det har jag ju gjort. men jag är ändå inte nöjd. det blir jag aldrig =)


mina djur är världens bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0