konsert

imorrn slipper jag ställa klockan.. jag ska sova lääänge!
börjar vid jobba vid två eller nåt, så jag hinner nog slappa lite framför tvn oxå innan jag måste gå till jobbet =)

igår stängde vi affärn halv sju isf sju. va på konsert på bregårn, Alfred Nobell fyllde tydligen 175 år :P
syrran å hennes kompisar sjöng tre låtar, va riktigt bra faktiskt.
trion kallar sej tydligen för SoLIsa.. dom heter Sofia, Lisa å Isa =) eller ja, hon heter väl inte Isa.. antar att hon heter Isabell. men strunt samma förresten! =)
efter konserten fick man iaf gratis bakelse. ni som känner pelle, robin å robban förstår nog att det va anledningen till att dom följde med :P jag å mamma gick ju bara dit för å kolla på sofia, vi hade inte ens en tanke på den där bakelsen..absolut inte! vi är inte så mycket för sånt där egentligen. men visst tog vi en, vill ju inte verka otacksamma!
måste ju offra sej lite ibland.. hahaha!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0