tidig

klockan är inte ens sju, å jag är redan uppe. helt otroligt..
kunde inte somna om när jag hörde att pelle gick upp så jag tänke att det är ingen idé å ligga kvar. blir jag bara ännu tröttare..

igår jobba jag till sju, sen va jag å jenny ute å gick en promenad. blev inte rikigt lika långt som det brukar, men det blev en timme iaf. känndes som det räckte i kylan =)
ikväll blir det badminton med jenny å danne. ska bli rikigt kul! hoppas vi spöar skiten ur killarna :P men de är självklart att vi gör! dom har inte en chans..
danne är tydligen lite sjuk oxå, det ökar våra chanser =)

förresten, min älskade lilla LouLou har skadat sin tass =/ hörde natten till igår att han slogs med en annan katt på baksidan.. gick ut å skulle få in honom men det va hopplöst. försökte skrämma iväg den andra katten men det lyckades inte heller. gick ut en stund senare men då va båda borta.
när han kom in på morgonen sen kunde han inte stå på sitt lilla ben, ringde veterinären men han tyckte att jag skulle vänta tills idag. å det ser faktiskt mycket bättre ut, han gick ganska normalt igår kväll iaf, haltar bara lite.
om den där katten kommer hit igen blir det kattsoppa! ska inte bråka med min loulou! han är stor som tusan den där katten.. ser ut som en stor grå hårboll.
det konstigt är att Heffe å den där katten verka va kompisar.. har sett dom tillsammans å en gång när jag kom hem låg båda å sov i soffan på altan.
på natten när katterna slogs sprang Heffe å gömde sej under soffan i vardagsrummet, vilken mes! han skulle ju ha hjälpt Louie =)

nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0