stegräknare

idag har jag å pelle varit på å köpt en ny tvättmaskin =) skönt å slippa den där dumma saken som vi har nu!
va på willys en sväng å handla oxå, sen åkte vi hem å laga mat. panerad fisk, potatis, grönsaker å tzatsiki (stavning?)
blev faktiskt jättegott! mums =)'

på tal om nåt annat så blir jag galen på min ena katt. både igår å idag låg det fjädrar i hela vardagsrummet när jag gick upp. igår hitta vi ingen fågel men idag låg det en liten talgoxe på mattan =/ stackarn!
kommer inte kunna ha kattlucka om han ska fortsätta sådär..
Louie är iaf snäll, han nöjer sej med att jaga flugor i köket =)

förresten så har jag börjat använda min stegräknare.. så nu är det bara å traska på!
har kommit fram till att 10000 steg är ganska mycket. ska redovisa mina steg här varje dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0