snart lördag

hade lite sovmorron idag, även om det bara va två timmar så är det skönt å slippa öppna affärn.
gick upp ganska tidigt ändå, åt frukost å sen åkte jag iväg å sola. det va skönt! tråkigt bara att jag lyckades ha sönder mitt fina halsband som jag har fått av pelle =/ får lämna in det på lagning.
gick ner till affärn sen med lilla basse, börjar bli lite tråkigt å gå den där vägen nu. samma, samma varje dag.. =)

va nere på stan en sväng sen, skulle kolla om jag hitta nåt å ha på mej på lördag. vilket jag tyvärr inte gjorde, så det blir att rota i garderoben. har iof ganska mycke kläder men jag tröttnar så fort. vill ha nåt nytt =)
längtar faktiskt till lördag, ska bli kul å gå ut å örebro. kul att få träffa nån av pelles kompisar oxå.. känner inte en enda! hoppas att danne är trevlig, men det är han säkert. hoppas att jenny oxå tycker det ;)

nu är pelle arg, hans x-box funkar inte.. han har börjat säga fula ord. snart kommer han börja skrika å slå på den där apparaten. något säger mej att det är dags att fly om jag vill slippa hans utbrott.. risken finns att han blir galen! nu tar jag en promenad med basse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0