skitspel!

jag vann inget på bingolotto. förstår inte varför jag aldrig kan ha lite tur.
pelle vann 100 kr iaf, det va kul =) för nån vecka sen när vi spela vann han två sverigelotter, tur att
nån vinner iaf!
våran keno går inte heller spec bra.. har en rad som vi kör varje dag, har inte vunnit en enda krona på snart två veckor. men vänta bara, snart blir det storvinst! kommer aldrig sluta med den här raden.. nångång borde väl rätt siffror dyka upp i rutan =) vet ju att folk kan vinna.. har några vinstogram på väggen i affärn. synd att den på två miljoner inte är min! =)
har en till på lotto, den vinsten va på 72000 nånting.. min kusin som vann. han bor i stockholm men jag har hans kuponger i affärn å förnyar dom varje vecka. så egentligen borde ju jag ha fått hälften :P

va förresten längesen jag köpte en triss.. eller det va väl några dagar sen iaf. jag älskar trisslotter, det är så kul å skrapa =) vet inte hur många jag har köpt.. pelle blir galen!  jag kanske håller på å bli trissmissbrukare =)
imorrn får jag lön, då ska jag fira med en triss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0