seeegt

det här har varit en seg dag! längesen tiden gick så sakta...
har inte gjort så mycket efter jobbet, kollat på tv å varit te konsum å handla lite godis. pelle tjata så :P

på lördag ska vi måla om i sovrummet. ska bli så fruktansvärt skönt å slippa den där hemska färgen! hur i hela friden kan man måla orange? jag förstår inte. hur kommer man ens på tanken?
den skitfula tavlan i matchande färger gör inte direkt saken bättre.. den är hemsk. på lördag ska jag med nöje mossa den där fula skapelsen =)
jag struntar i vad pelle säger, den förtjänar att dö.
har inte riktigt bestämt vad det blir för färg.. pelle säger att jag får välja. han är nog trött på att jag klagar på hur det ser ut nu =)

nån som har nåt bra förslag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0