munter

här kommer ännu ett muntert inlägg.
tänkte först att jag inte ska hålla på å skriva en massa skit här eftersom alla kan läsa. men varför inte?
på en blogg ska man väl vara ärlig, eller?
varför ska jag göra mej till å skriva här att mitt liv är en dans på rosor? det är ju inte så.
just nu känns allt helt jävla hopplöst, jag hatar alla för tillfället! vissa mer eller mindre..

jag har alltid varit väldigt stark, gräver inte ner mej för småsaker. men nu är det nog.. jag orkar inte mer.
tur att jag har mina djur iaf, dom lämnar jag aldrig. spec inte basse.. kommer aldrig hända!
er andra skiter jag fullständigt i, ni kan dra åt helvete!



Kommentarer
Postat av: Pelle

Tycker om dig me stumpan! ;)

2008-10-14 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0