massa mat!

idag har vi varit på willys å storhandlat, tror aldrig jag har handlat så mycket nångång =)
så nu har vi fullt i frysen å skafferiet. men det är bara bra, slipper vi springa å småhandla hela tiden.
när vi kom hem gjorde jag en stor laddning med chili con carne, eller jag gjorde ju iof två eftersom jag inte äter köttfärs. så nu har vi några matlådor var och en del i frysen :P
bra att det finns nåt man bara kan ta fram å värma när man inte har lust å laga mat.

idag har pelle jobbat sin sista måndag på YIT =) efter den här veckan har han en veckas semester å sen börjar han på York. blir nog kul för lilla pelle =)

nu kollar vi på matakuten.. saknar faktiskt maten på skranta ibland, den va så god. spec fiskburgare.. mums mums! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0