lördag

idag har jag jobbat, va ganska lugnt i affärn. ingen som ville ge sej ut i det hemska vädret.
iof va det ganska bra för då hade jag tid å greja med papper, skönt å få lite gjort på arbetstid. är så tråkigt å sitta med det där hemma.
vid tre gick jag å basse ut på en långpromenad med jenny å billie =) gick vår vanliga runda, tar ungefär 90 min. hinner skvallra om mycket på den tiden =)
pelle va å hjälpte sin pappa på jobbet så när jag kom hem blev det en stund i soffan. kolla på "du är vad du äter" missa ju det i torsdags. egentligen så är det ganska dåligt, men jag måste se varje program =)

ikväll har vi inte gjort så mycket, lagat mat å kollat lite på tv. har sorterat fakturor oxå, gud va kul! trevligt lördags nöje =)

nu blir det en kvällspromenad med basse, sen ska det redovisas steg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0