kondis?

jag ha nyss cyklat på min träningscykel. va ett bra tag sen jag använde den.. det kändes kan jag lova!
jösses, jag har verkligen ingen kondition längre! blir så arg när jag tänker på hur mycket jag träna förut, hade verkligen bra kondition. känns inte alls kul..
egentligen skulle jag vilja träna på gym. saknar verkligen combaten som jag å jenny gick på. det va så kul!
men jag hinner verkligen inte.. är inte spec många pass som börjar så att jag hinner när jag slutar kl sju, å även om jag skulle hinna är det inte kul att gå hemifrån kl åtta å komma hem efter nio. det orkar jag faktiskt inte..
har ingen lust å köpa ett halvårs kort eller nåt för det har jag inte tid att utnyttja, å betala varje gång man är där går inte. det blir skitdyrt..
får helt enkelt räcka med promenader å badminton lite då å då för tillfället. men när jag har ett normalt jobb, då jäklar! =)
ska försöka träna lite hemma oxå.. har ju vikter å grejer. tyvärr så är det inte lika roligt å jag vet att jag är expert på att komma med undanflykter eftersom jag tycker att det är tråkigt å träna hemma. men jag ska försöka!

måste bara försöka att inte överdriva så.. när jag bestämmer mej för nåt kör jag på som en galning i ca en vecka å sen tröttnar jag! så har det alltid varit, vill förändra allt på en gång. men det går ju inte, det vet jag ju.
så nu ska jag försöka  träna hemma två-tre gånger i veckan eller nåt.. kanske jag inte tröttnar efter en vecka =)

skönt att det snart är helg förresten, på lördag ska jag å pelle till örebro. ska försöka hitta ett par nya stövlar =)

nu ska jag äta å sen gå till jobbet!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0