helgen

snart är helgen slut.. förstår inte att helgerna måste gå så fort!
igår va jag å pelle på maxi en sväng sen åkte vi till Mc Donalds å fika. jag åt en paj, det va mums!
sen åkte vi hem te mamma å hämta Inka, sen blev det en långpromenad nere vid sjön med vovvarna. va riktigt skönt fakiskt, lite lagom kallt.
efter promenaden laga vi mat å sen åkte vi hem till mamma. kolla på tv å käka lite godis, gubbarna drack whiskey.. usch!

idag har jag jobbat, va faktiskt rätt mycke folk idag. trodde jag absolut inte med tanke på vädret. va lite nervös när jag kom dit idag, blir alltid det när man ska ställa om klockan. är så rädd för att det ska bli fel =)
men det gick bra å jag kom dit rätt tid.
efter jobbet åkte jag å pelle till stråhallen å spela badminton. va faktiskt mycke bättre än pelle idag, han va rätt dålig faktiskt =) hoppas han inte är lika dålig på onsdag när vi ska spela med jenny å danne :P
träffa pelles pappa på stråhallen, han va där å spela tennis. skulle va kul å testa det nångång.. men det ser så svårt ut!

nu spelar vi bingolotto, vann inget på ettans bingo. tur att det är tre spel kvar. hoppas jag vinner nåt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0